Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.05.2024, 11:21

Сайт - портфоліо Савчук Лариси Олексіївни

Меню сайту
Категорії розділу
Розробки виховних заходів [2]
Розробки уроків [10]
Розробки уроків
Допитливим школярикам [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Урок - тренінг з основ здоров`я " Працездатність і відпочинок". 3 клас


Тема: Працездатність та відпочинок. Активний відпочинок.

Мета: Надати дітям уявлення про працездатність, про значення активного відпочинку для працездатності та гармонійного розвитку особистості; розвивати культуру здорового способу життя; виховувати працелюбність, бережливе відношення до власного часу,прагнення активно рухатися.

 

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні:

-         знати способи підвищення працездатності;

-         наводити приклади активного відпочинку;

-         складати правила поведінки на природі, в школі, у дворі.

 

Домашнє завдання

Скласти правила активного відпочинку для своєї родини.

 

План тренінгу

 

Види роботи

Орієнтовна тривалість

Ресурсне забезпечення

І.

 

1.

 

2.

 

3.

Вступна частина

 

Привітання. Вправа «Обіймушки»

Вправа «Правила»

 

Вправа»Клубочок»

5хв

 

 

 

 

Плакат «Правила роботи групи»

Клубок з нитками

ІІ.

 

1.

2.

 

 

3.

Основна частина

 

Вправа «Закінчи казку»

Інформаційне повідомлення «Працездатність та відпочинок»

Руханка

12хв

 

 

Казка «Чарівник»

 

Відповідні малюнки з теми

 

ІІІ.

 

1.

2.

Практична частина

 

Робота в групах

Вправа «Правила відпочинку»

20хв

 

 

Аркуші паперу, маркери

Малюнки квіточок, листочків, м’ячиків. Плакати із зображенням лісу, школи, двору

ІУ.

 

1.

 

2.

Заключна частина

 

Зворотний зв'язок

Вправа «Продовж речення»

Вправа «Прощання»

3хв

 

 

Хід тренінгу

 

І. Вступна частина.

1. Привітання. Вправа «Обіймушки».

Діти стають в коло:

Доброго ранку,

Щедрого дня.

Сонечко радо,

Всіх вас віта!

 

2. Вправа «Правила».

Тренер пропонує учасникам розробити правила, за якими буде працювати група та оформити їх на плакаті «Правила роботи».

 

3. Вправа «Клубочок».

Діти називають своє ім’я та те, що найбільше люблять робити впродовж дня, передаючи клубок ниток з рук в руки.

 

ІІ. Основна частина.

1. Вправа «Закінчи казку».

Колись до маленької дитини підійшов Чарівник і сказав:»Це тобі клубок ниток, в якому нитка твого життя. Якщо швидко розмотуватимеш клубок, життя твоє пройде швидко, якщо повільно, воно буде йти повільно». Дитина взяла і руки клубок і …

-         Що було далі?

-         Як вчинила дитина?

Придумай закінчення до цієї казки.

(Відповіді дітей)

-         Варіанти дуже цікаві, ви правильно зрозуміли, що час – це безцінний дар, і його треба берегти.

А це означає, що потрібно правильно використовувати час, не витрачати часу даремно, щоб багато встигнути в своєму житті.

- Протягом дня ми робимо дуже багато різних справ. Як встигнути все зробити?

Висновок:

- Правильно організовувати своє життя, свої справи. 

 

2. Інформаційне повідомлення «Працездатність та відпочинок».

- Праця – джерело здоров'я. Своєю працею людина впливає на природу, створює все необхідне для життя. Праця може бути фізичною і розумовою.

         Працю потрібно чергувати з відпочинком. Відпочинок – це стан спокою або активної діяльності, що сприяє відновленню сил і працездатності. Робота і відпочинок тісно пов’язані між собою. Розумно відпочивати у вихідні дні, на канікулах – усе це важливо для здоров'я. Безцільне гаяння часу не є відпочинком. А.П.Чехов зазначив, що можна стомитися, лежачи цілий день на дивані.

         Будь-яка робота не буде втомливою, якщо її виконувати у певній послідовності, чергуючи працю з відпочинком.

         Найкорисніші для здоров'я види відпочинку – особисті захоплення людей, їхнє хобі – музика, ліплення, живопис, спорт, література, колекціонування, розведення рослин.

 

3. Руханка.

Оголошуючи слова, учні імітують рухи, про які іде річ у вірші:

Всі піднесли руки – раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз, на сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

 

ІІІ. Практична частина.

1.     Робота в групах.

Об’єднання дітей у три групи: «Працьовиті», «Активні», «Консультанти».

Завдання для груп:

група «Працьовиті» - написати, які корисні справи ви робите протягом дня;

група «Активні» -  намалювати види активного відпочинку;

група «Консультанти» - скласти поради для учнів щодо підвищення працездатності.

Групи презентують свою роботу.

 

2.     Робота в групах. Вправа «Правила відпочинку».

Об’єднання дітей у три групи: «Туристи», «Школярі», «Дітвора».

Завдання для груп:

група «Туристи» - скласти правила відпочинку на природі. (Дітям роздати квіточки. Кожен учасник пише одне правило на квіточці);

група «Школярі» - скласти правила відпочинку у школі (записують на дзвіночках);

група «Дітвора» - скласти правила відпочинку у дворі (записують на м’ячиках).

Групи презентують свою роботу.

«Туристи» прикріплюють квіточки на плакат із зображенням лісу;

«Школярі» - дзвіночки на плакат із зображенням школи;

«Дітвора» - м’ячики на плакаті із зображенням двору.

 

ІУ. Заключна частина.

1.     Зворотний зв'язок .

Продовжити фразу: «Сьогодні на тренінгу я дізнався(лась)…».

 

2.     Вправа «Прощання».

Діти стають в коло, беруться за руки та голосно вигукують: «Ми молодці!»

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: savchuk (18.11.2013)
Переглядів: 2447 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Мій блог




счетчик посещений
Савчук Лариса Олексіївна © 2024