Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.05.2024, 02:43

Сайт - портфоліо Савчук Лариси Олексіївни

Меню сайту
Категорії розділу
Розробки виховних заходів [2]
Розробки уроків [10]
Розробки уроків
Допитливим школярикам [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Урок - тренінг з основ здоров`я. 3 клас.

Тема: Узагальнюючий урок з теми «Фізична складова здоров'я».

 Мета: Закріпити знання учнів з теми «Фізична складова здоров'я»; розвивати уявлення про здоровий спосіб життя; показати, що дотримання всіх складових – провідна умова збереження і зміцнення здоров'я; виховувати старанність у виконанні основних правил збереження здоров'я.

 Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні:

-         З’ясувати значення здоров'я для людини;

-         Дотримуватись правил «Природи»;

-         Вміти правильно обирати продукти харчування..

                              План тренінгу 

Види роботи

Орієнтовна тривалість

Ресурсне забезпечення

І.

 

1.

2.

 

3.

 

Вступна частина

 

Вправа «Коло компліментів»

Вправа «Правила»

 

Вправа «Очікування»

 

5хв

 

 

 

Плакат «Правила роботи групи»

Аркуші паперу, маркери, плакат «Планета Здоров'я», ножиці

ІІ.

 

1.

 

2.

 

3.

4.

 

Основна частина

 

Вправа «Засели планету Здоров'я»

Вправа «Квітка «Правильне харчування»

Руханка

Вправа «Сюжет загартування»

15хв

 

 

Аркуші паперу А- 4, фломастери

Квітка «Правильне харчування», маркери

 

Плакат «Сюжет літнього загартування»,

Плакат «Сюжет зимового загартування»,фломастери

ІІІ.

Тестування

15хв

 

ІУ.

 

1.

 

 

2.

Заключна частина

 

Зворотний зв'язок

Вправа «Очікування»

 

Вправа «Прощання»

5хв

 

 

Плакат «Планета Здоров'я», малюнки долонь

 

  

Хід тренінгу

 І. Вступна частина.

1.     Вправа «Коло компліментів».

Діти стають в коло, береться за руки і кажуть комплімент один одному.

 2.     Вправа «Правила».

- Назвіть правило роботи в групі, яке вам найбільше подобається.

 3. Вправа «Очікування»

- Сьогодні ми помандруємо по «Планеті Здоров'я» і згадаємо все те, що стосується здорового способу життя.

- що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку-тренінгу?


Кожному учневі роздаються аркуші паперу, на яких вини обводять свою долоню, і пишуть своє ім’я. діти проговорюють свої очікування та кріплять долоньку біля «Планети Здоров'я».

 

ІІ. Основна частина.

1.     Вправа «Засели планету».

- Наша планета зовсім порожня, а щоб вона стала дійсно «Планетою Здоров'я», ми повинні її заповнити. Кожен з вас намалюйте те, що потрібно людям для здоров'я.

Діти коментують малюнки і кріплять на плакат «Планета Здоров'я».

 

2.     Вправа «Квітка «Правильне харчування».

Дітям пропонується допомогти розквітнути квітці. Учасники на пелюстках записують назви продуктів харчування , які корисні для здоров'я. квітку прикріплюють на плакат «Планета Здоров'я».

 3.     Руханка.

Якщо хочеш бути здоровим, Роби так… (руки вгору)

Якщо хочеш бути здоровим, Роби так… (руки вниз)

Якщо хочеш бути здоровим, Посміхнись і будь бадьорим.

Якщо хочеш бути здоровим, Роби так… (повороти вправо, вліво)

Якщо хочеш бути здоровим, Дихай так… (вдихають носом, видихають ротом)

Якщо хочеш бути , Роби так… (крокують на місці)

І будь здоровим!

4.     Робота в групах. Вправа «Сюжет загартування».

Діти об’єднуються в групи: «Літо», «Зима».

Завдання для груп:

Група «Літо» - намалювати сюжет зимового загартування;

Група «Зима» - намалювати сюжет літнього загартування.

Групи презентують свої малюнки.

 ІІІ. Тестування.

- «Планета Здоров'я» зможе існувати лише тоді, коли впевниться, що ви знаєте всі правила, які допоможуть вам бути здоровими і пропонує вам виконати тестову роботу.

Тестова робота.

1.     Щоб запобігти «хворобам брудних рук», руки необхідно мити…

 *  Перед їжею;

       *   Коли змусять батьки;


      *  Після приходу з вулиці додому.

 2.     Щоб зміцнювати здоров'я за допомогою повітря, потрібно…


   *  Гуляти щодня не менше години;

*         Провітрювати приміщення в будь-яку погоду;

*         Перерви між уроками проводити в класі.

 3.     Які види спорту розвивають силу? Підкресли.

Вільна боротьба, вправи з гантелями, стрибки у воду, віджимання, теніс, бокс, футбол, підтягування.

 4.     Допиши  слово «НЕ».

Щоб запобігти харчовим отруєнням,…

...  вживай продукти, термін придатності яких закінчився;

...  куштуй незнайомі страви чи продукти без дозволу батьків;

… купуй продукти у торговельних точках, обладнаних холодильниками;

… купуй продукти на стихійних ринках.

 5.     Запиши основні складові здорового способу життя.

 ІУ. Заключна частина.

1.     Продовжити фразу: «Я здоровий тому, що…"

 2.     Вправа «Очікування».

- Діти, якщо ваші очікування здійснилися, подаруйте тепло ваших долонь «Планеті Здоров'я».Нехай це тепло завжди її зігріває, а планета наповнює вас здоров’ям.

(Учні прикріплюють малюнки своїх долонь на плакат «Планета Здоров'я»).

 3.     Вправа «Прощання».

Діти стають в коло, беруться за руки.

Вчитель:                           Запам’ятайте, любі діти !

Здоров'я бережіть, доки малі,

І мудрими ідіть по цій Землі.

Хай кожен з вас запам’ятає,

Що без здоров'я щастя не буває.

А є здоров'я – буде все, як треба.

Сміятиметься сонечко із неба.

І дітям світ постелиться під ноги,

Щоб з радістю пройти усі дороги.

 

Після слів вчителя учні хором промовляють: «Будьмо здорові!» і вітають один одного оплесками.

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: savchuk (18.11.2013)
Переглядів: 3244 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Мій блог




счетчик посещений
Савчук Лариса Олексіївна © 2024