Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.05.2024, 15:28

Сайт - портфоліо Савчук Лариси Олексіївни

Меню сайту
Категорії розділу
Розробки виховних заходів [2]
Розробки уроків [10]
Розробки уроків
Допитливим школярикам [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Розробка уроку з читання. 3 клас


 

 Тема: Чия відвага, того й перемога.

           Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»

 

Мета: Виробити навички свідомого, виразного читання; формувати вміння читати за особами та характеризувати персонажів; розвивати усне мовлення учнів; виховувати доброту, людяність, почуття патріотизму.

Хід уроку

 

І. Організація класу.

    Ранкова зустріч «Віночок побажань»

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.     Розчитування.

а) Вправа на дихання (вдихаємо повітря, на видих говоримо голосні звуки а, о, у, е, и, і).

б) Скоромовка.

В горішнику горішина,

Горішками обвішана.

Оришка і Тимішко

Обтрушують горішки.

 

·        Читати повільно, тихо

·        Швидше, голосніше

·        Ще швидше, ще голосніше

·        На одному подиху, голосно.

 

в) Читання на прискорення.

- Девіз уроку: Хто багато читає, той багато знає,

                        хто швидко читає, той багато зробити встигає.

 

2.     Гра «Відгадай героя»

(діти за ілюстраціями називають ім’я героя казки та її назву: «Колобок», «Рукавичка», «Івасик – Телесик »)

-         Хто автор цих казок?

-         Як ми їх називаємо?

 

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-         Сьогодні ми знову поринемо у світ казок і познайомимося з українською народною казкою «Кирило Кожум’яка». Ви навчитеся виразно читати цю казку, розкриєте характери персонажів для того, щоб зрозуміти дух нашого народу ,його традиції.


ІУ. Вивчення нового матеріалу.

1.     Розповідь вчителя:

-         В 2-му класі ви читали казки про тварин. А сьогодні ми поринемо у світ чарівних казок. Їхні герої мають надзвичайну силу, а за допомогою чарів відбуваються дивовижні перетворення. Читати казку треба розповідним тоном, наспівно передаючи віршовані повтори. З особливою, таємничою інтонацією потрібно читати зачин.

 

2.     Опрацювання казки «Кирило Кожум’яка».

а) Словникова робота

     Пуд – міра ваги – 16кг.

     Леміш – частина плуга.

-         Прочитати виразно: підлестились, байдуже, охолодитися, леміш.

-         До слів поцупить, злинув, благайте дібрати синоніми.

б) Читання казки вчителем.

    Завдання: знайти у казці чарівне.

в) Самостійне читання.

     Завдання: знайти зачин. Основну частину. Кінцівку.

 

3.     Фізкультхвилинка.

Руханка «Принцеса, Чудовисько,  Королевич».

 

4.     Вибіркове читання.

1)    Лист князівни до князя.

2)    Як Кирило Кожум’яка готувався до битви?

3)    Опис битви.

4)    Підпис ілюстрацій словами тексту.

 

У. Систематизація та закріплення знань.

     1. Робота в парах. Читання діалогів в особах. (Діти в парах готують виразне читання одного з діалогів).

 

     2. Робота в групах. Характеристика дійових осіб твору.

Перед дітьми – картка з такими словами: хоробрий. Мужній, суворий, лагідна, ніжна, злий, розсудливий, тендітна, підступний, сміливий, оборонець, дратівливий.

Завдання: підкреслити слова, що характеризують:

І гр.. – князя;

ІІ гр.. – князівну;

ІІІ гр.. – Кирила Кожум’яка.

 

2.     Робота в зошиті.

Складання плану казки.

 

УІ. Підсумок уроку.

1.     Відповіді на проблемні питання:

-         У чому полягає героїзм Кирила Кожум’яки?

-         Кого народ зобразив в образі змія?

-         Доведіть, що ця казка – чарівна.

-          

2.     Технологія «Незакінчені речення».

·        На сьогоднішньому уроці для мене найбільш важливим відкриттям було ...

·        Ця інформація дозволяє нам зробити висновок, що …

·        Це рішення було прийнято тому, що …

·        Сьогоднішній урок навчив мене …

 

УІІ. Домашнє завдання.

1)    Читати і переказувати казку. (всі діти).

2)    Сильні діти – підібрати прислів’я, які могли б виражати головну думку казки.

3)    Всі інші – намалювати ілюстрацію до казки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Категорія: Розробки уроків | Додав: savchuk (20.11.2013)
Переглядів: 4861 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Мій блог




счетчик посещений
Савчук Лариса Олексіївна © 2024