Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 03.12.2024, 18:06

Сайт - портфоліо Савчук Лариси Олексіївни

Меню сайту
Категорії розділу
Розробки виховних заходів [2]
Розробки уроків [10]
Розробки уроків
Допитливим школярикам [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Курс за вибором "Моя щаслива планета. Школа друзів планети"

Мета:  розкрити дітям  важливість електричної енергії в житті людини; мотивувати учнів відповідально ставитися до використання енергії у побуті; розвивати вміння досліджувати власні звички, стиль життя, пов`язані з користуванням електричними приладами; сприяти формуванню навичок ощадливого використання електроенергії у побуті; виховувати толерантність у взаємовідносинах з однокласниками.

Хід заняття

І. Організація класу.

Вправа «Посмішка»

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Вправа «Моя думка»
  • Як друг планети, я хочу………..
  • Для цього я можу…………………..

Висновок: Ми всі бажаємо, щоб наша планета була квітучою та щасливою. Для цього кожна людина повинна дбати про збереження навколишнього середовища, заощаджувати природні ресурси.

ІІІ. Повідомлення теми, мети заняття. Мотивація навчальної діяльності.

  • Ми продовжуємо вчитися бути справжніми друзями планети. Тема нашої зустрічі – «Енергія – дорогий дарунок. Світло і тепло в оселі – всі щасливі та веселі».

 Планета подарувала людям необхідні для життя джерела енергії – воду, газ, вугілля. Сьогодні ми з вами з`ясуємо, чому до цього дарунка треба ставитися бережливо, навчимося ощадливо використовувати електроенергію у побуті.

Отримані на уроці знання , допоможуть вам не тільки зберегти природні ресурси, а й заощадити  кошти родини. Розібратися у цих питаннях нам допоможе дбайлива господиня – Світлинка. Тож, бажаю вам успіхів у вивченні такої важливої теми.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота з малюнками.
  • Що роблять зображені на малюнках діти?
  • Що ви думаєте про такі вчинки?
  1. Вправа «Передбачення»
  • Світлинка з нами теж побачила, як діти марно витрачають енергію та стурбовано сказала, що, якщо всі так будуть витрачати енергію, то може статися непоправне! А що саме? Як ви гадаєте?

(Діти висловлюють свої передбачення)

  1. Перегляд мультфільму.
  • Зараз пропоную переглянути мультфільм і сказати, що сталося з містом, жителі якого не берегли енергію?
  1. Аудит.
  • А зараз з’ясуємо, як ви ставитеся до енергії? Проведемо аудит.
  1. Робота з підручником
  • Ознайомтеся із розповіддю Світлинки та дайте відповідь на питання:

 - Яка енергія використовується людьми у побуті?

(Діти знайомляться з розповіддю Світлинки).

  • Доповніть текст відомою вам інформацією про енергію.
  • Чи важливо для вас навчитися діяти так, щоб зменшити витрати енергії? Чому?

 

  1. Робота в парах.  Гра «Дослідники»
  • Дослідіть, що ви знаєте про заощадження енергії. Виберіть малюнки, на яких зображено бережливе ставлення до енергії, поясніть свій вибір. Розкажіть, як дбаєте про зменшення витрат  електрики  ви особисто.
  • 7.Фізкультхвилинка.

У. Систематизація та закріплення знань.

  1. Робота в групах.

Завдання :  Прочитати загадки та  намалювати відгадки. Розповісти, як можна зберігати енергію під  час    користування цими речами.

1 група – Комп`ютер;

2 група – Пральна машина;

3 група – Телевізор;

4 група – Холодильник;

5 група – Електричний чайник.

  1. Складання правил ощадливого використання електроенергії.
  2. Гра «Ощадливий світлофор»
  • Якщо ви згодні з висловом – піднімаєте зелений сигнал, якщо ні – червоний.

Світло треба вимикати,

Щоб родинні кошти зберігати.

 

Телевізор треба дивитися довше

Тоді збережуться сімейні кошти.

 

Коли книжку ти читаєш,

Телевізор вимикаєш.

Щоб ресурси планети зберегти,

 Більше пішки ти ходи.

 

Коли сонечко лягає спати,

За уроки треба сідати.

 

Енергію щоб зберегти,

Уроки потрібно робити у світлу частину доби.

 

Енергію заощаджувати потрібно усюди,

Планета віддячить посмішкою людям.

 

  • Діти, якщо ми кожен день виконуватимемо  ці правила, будемо берегти електроенергію,ощадливо її використовувати, то збережемо природні ресурси та сімейний бюджет. А головне – станемо справжніми друзями планети.

 

УІ. Підсумок заняття.

- Які думки і почуття у вас виникли під час роботи над цією темою?

 - Які «відкриття» ви зробили для себе на цьому уроці?

- Що хочеться зробити негайно?

- Про що ви розповісте своїм рідним і знайомим про цей урок?

 

УІІ. Прощання.

Діти стають у коло та промовляють:

«Діяти негайно будем!

Правила заощадження ніколи не забудем!»

Категорія: Розробки уроків | Додав: savchuk (24.12.2017)
Переглядів: 752 | Коментарі: 23 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Мій блог




счетчик посещений
Савчук Лариса Олексіївна © 2024